BAHAYA THE FREEMASON MOMENT!!! DALANG YANG MENGETUAI DAN MENCETUSKAN GERAKAN KRISTIANISASI DI RANTAU ASIA UNTUK MEMURTADKAN UMAT ISLAM

 

Gerakan kristianisasi yang bertujuan untuk memurtadkan umat Islam di rantau ini terutamanya golongan muda Melayu  di Malaysia dan Indonesia dilihat semakin berkembang kerana mereka menganggap Malaysia dan Indonesia sebagai negara yang berpotensi kerana mempunyai jumlah penganut Islam yang ramai dan mudah terpengaruh dengan pengaruh dari luar terutamanya pengaruh Barat. 

Gerakan Kristian untuk merosakkan akidah umat Islam didalangi oleh gerakan The Freemason Moment yang diketuai oleh Yahudi dan Amerika. Ia merupakan sebahagian organisasi Yahudi antarabangsa yang bekerja menghancurkan kesejahteraan manusia, merosakkan kehidupan politik, ekonomi dan sosial negara-negara yang dimasukinya dengan matlamat merosakkan bangsa dan pemerintahan Non-Yahudi (Goyim).

Gerakan ini dilihat seperti ingin membalas dendam terhadap keunggulan Islam yang berjaya menembusi dan menguasai pemikiran manusia di seluruh dunia melalui aturan manhaj-manhaj ajaran yang syumul dan komprehensif.

Tidak sedarkah kita sebenarnya gerakan ini telah lama wujud dan tidak pernah berputus asa untuk menghilangkan nilai-nilai Islam, memusnahkan akidah dan membawa umat Islam semakin jauh dengan ajaran serta kehidupan Islam? Renung-renungkan. 

Sumber: Buku 'Kristianisasi & Gejala Murtad di Malaysia', Mohd Farhan Abdullah (2007).


Comments