BANTUAN SEMPADAN RAFAH – GAZA ADALAH DUSTA SEMATA ISR43L!! AYUH UMAT ISLAM! TERUSKAN USAHA DALAM MEMBERI TEKANAN KEPADA REJIM ZI0NI5!!


Mungkin dalam beberapa hari kebelakangan ini kita mendengar berita bahawa beberapa buah lori bantuan buat rakyat P4l3st!n telah selamat tiba di pintu sempadan G4z4 – Rafah dan akan bergerak masuk dalam memberi bantuan kepada semua rakyat P4l3st!n. Namun, siapa sangka itu adalah dusta semata – mata pihak rejim zi0ni5 yang kononnya bertindak “berperikemanusiaan” kepada masyarakat G4z4. 

Hakikatnya, bantuan – bantuan tersebut masih lagi tersekat di pintu sempadan Rafah akibat tindakan biadab Isr43l yang enggan memberikan kerjasama terhadap pihak Mesir dalam membuka pintu sempadan agar bantuan segera disalurkan. Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan, pihak Isr43l menafikan berlakunya gencatan senjata bagi membolehkan sempadan Rafah dibuka untuk tujuan penyaluran bantuan. Ini jelas menunjukkan cubaan pihak rejim zi0ni5 sedang ‘membunuh’ rakyat G4z4 secara halus sehingga mereka putus harapan dalam mendapatkan bantuan dunia luar. 

Ayuh kaum Muslimin di Malaysia, jangan berhenti dalam usaha untuk memberikan sokongan kepada saudara seagama kita di sana. Doakan kemenangan mereka agar dapat membebaskan tanah air mereka dari cengkaman rejim zi0ni5! Sudah 76 tahun mereka hidup terbuang di tanah kelahiran mereka sendiri, hidup dalam ketakutan akibat daripada kekejaman yang dilakukan ke atas mereka. Kemudahan elektrik, air, makanan, bantuan perubatan dan bantuan asas semuanya dilumpuhkan malah dikhabarkan pintu sempadan Rafah diletupkan dalam usaha ‘membunuh’ mereka secara halus. Ini yang Isr43l mahukan, pembersihan etnik secara besar – besaran agar negara haram zi0ni5 terus dikekalkan.

Teruskan usaha dalam memberi tekanan kepada rejim zi0ni5! Jangan pernah berhenti untuk menyebarkan kebenaran. Melawan kebatilan itu adalah yang dituntut oleh Islam seperti yang difirmankan oleh Allah SWT dalam surah Ali ‘Imran, ayat 104 bermaksud:

“Dan hendaklah ada di antara kamu segolongan ummat yang menyeru kepada kebajikan, menyuruh kepada yang maUruf dan mencegah dari yang munkar, merekalah orang-orang yang beruntung.”

Ingatlah kata yang diucapkan oleh Presiden Kesatuan Ulama Luar Negara P4l3st!n, Sheikh Dr. Nawaf Takruri yang mengatakan beliau percaya bangsa Melayu akan membebaskan Masjid 4l – 4qs4 dan In shaa Allah perkara tersebut akan berlaku. Ini kerana di sana adanya tanah leluhur generasi keturunan tanah Melayu dan kitalah bangsa yang mereka nantikan selama ini.

"Khaibar khaibar ya yahud!! Jaisyu Muhammad saufa ya'ud!!" 
(Berjaga-jagalah wahai yahudi, tentera Muhammad pasti akan kembali..)

# #isr43lcuak
#TaufanAlAqsa

Sumber: Institut kefahaman Islam Malaysia (IKIM)


 

Comments