P4L3ST!N SEMAKIN MENDUNIA, ISR43L TERKETAR KETIR! AYUH TERUSKAN USAHA SOLIDARITI BERSAMA MASYARAKAT G4Z4 DEMI PEMBEBASAN 4L – 4QS4


Insiden ancaman bom di salah sebuah gedung membeli – belah di negeri selatan tanah air dan ugutan agar berhenti menyokong kebebasan P4l3st!n yang diterima pada hari minggu yang lalu jelas menunjukkan Isr43l kini di dalam ketakutan. Ini ditambah lagi dengan protes secara besar – besaran di seluruh dunia dalam memberi tekanan hebat kepada zi0ni5 tentang kekejaman mereka membunuh masyarakat di g4z4 dengan menyasarkan orang awam seperti kanak – kanak dan golongan wanita. 

Walaupun ancaman demi ancaman diterima oleh pihak -pihak yang menyokong tentang pembebasan P4l3st!n ini, ia sama sekali tidak mematahkan semangat kita sebagai umat Islam untuk terus bangkit dalam bersolidariti bersama masyarakat g4z4 demi pembebasan 4l – 4qs4. Bukankah Allah SWT telah berfirman di dalam surah Ali ‘Imran, ayat 173 yang bermaksud:

“Cukuplah Allah (menjadi penolong) bagi kami dan Dia sebaik – baik pelindung.”

Letakkan harapan dan keyakinan kita kepada Allah SWT dalam memberi kemenangan kepada saudara kita di bumi P4l3st!n. Allah SWT tidak pernah tidur, Allah SWT tahu akan usaha kita dalam mendoakan saudara seagama kita di bumi Anbia’ tersebut. Zi0ni5 itu lemah dan bacul! Mengharapkan bantuan kuasa besar dunia seperti Amerika Syarikat untuk melakukan pembunuhan sedangkan ramai di kalangan mereka lari dari medan peperangan kerana takut akan perjuangan Briged 4l – Q4$$4m yang tidak pernah putus asa.

Ayuh wahai kaum Muslimin! Ambillah ibrah dari perjuangan saudara kita di sana. Mereka sama sekali tidak akan meninggalkan tanah air mereka kerana ini adalah hak mereka dan hak kita sebagai orang Islam dan di situlah tempat dan kiblat kita yang sebenarnya. Teruskan berdoa agar Allah SWT memberi kemenangan kepada P4l3st!n dan membebaskan 4l – 4qs4 dari cengkaman Zi0ni5 laknatullah! 

Teruskan usaha dalam menyebarkan berita yang sebenar di media sosial walaupun ditentang hebat dengan segala akses penyekatan (block), akaun media sosial digantung dan sebagainya. Kita perlu membuka lebih banyak lagi mata masyarakat dunia tentang apa yang dilakukan oleh Zi0ni5 ini sebenarnya merupakan jenayah antarabangsa yang dilindungi oleh tangan – tangan ghaib kuasa besar dunia. Jangan takut, lawan! Kini Isr43l semakin hidup dalam ketakutan dan mengharapkan bantuan luar sedangkan P4l3st!n kini semakin mendunia dan menerima sokongan masyarakat dari seluruh negara. 

LABBAIK YA 4QS4!!!!

#isr43lcuak
#TaufanAlAqsa
#OpsBadai

Sumber: Laporan Berita Astro Awani (https://www.astroawani.com/berita-dunia/rakyat-palestin-tidak-akan-tinggalkan-gaza-pemimpin-hamas-441879), 15 Oktober 2023


 

Comments