ZI0NI5 SEMAKIN CUAK!! CUBAAN MENGUPAH PEMPENGARUH MEDIA SOSIAL BAGI MEMUTAR BELIT FAKTA JENAYAH PERANG ISR4EL - P4L3STIN


Sehingga artikel ini ditulis, lebih daripada 7,000 angka kematian perang antara tentera rejim zi0ni5 dan Briged 4l - Q4ss4m telah di catatkan sejak peperangan bermula pada 7 Oktober lalu. Korban yang terdiri daripada golongan awam seperti warga emas, wanita dan kanak-kanak antara yang menjadi sasaran rejim zi0ni5 tanpa belas ehsan. 

Kini, dunia sudah mula membuka mata dan menentang kezaliman rejim pimpinan Netanyahu laknatullah ini dengan memboikot sumber ekonomi negara haram itu selain mengadakan beberapa demonstrasi jalanan sebagai tanda solidariti. Bukan itu sahaja, sebahagian besar golongan pempengaruh (influencer) menggunakan platform media sosial mereka untuk menyebarkan kesedaran (awareness) tentang soal kemanusiaan di P4l3stin. Al hasil, ia mendatangkan ketakutan kepada rejim zi0ni5. 

Akibat daripada itu, kini ejen - ejen mereka sedang giat menjalankan propaganda menyogok sebilangan pempengaruh media sosial terkenal untuk beralih dan menyokong Isr43l dengan naratif palsu ciptaan mereka. Ini seperti yang didedahkan oleh seorang pempengaruh TikTok terkenal, YourFavoriteGuy yang mendakwa ditawarkan sebanyak $5,000 sebagai balasan untuk berhenti menyebarkan cerita berkenaan P4l3stin. 

Mereka sedang dalam ketakutan, dunia sudah tahu akan jenayah mereka yang berhati seperti iblis. Jangan pernah berhenti berbicara soal P4l3stin wahai umat Islam. Teruskan jihad kita dalam mendoakan kemenangan saudara kita di G4z4. Semoga doa yang dipanjatkan kepada Allah SWT akan segera dimakbulkan dan 4l - 4qs4 akan segera dibebaskan. 

#is43lcuak
#Taufan4l4qs4


Sumber: Saluran TikTok, YourFavoriteGuy (https://vt.tiktok.com/ZSNBnkmCd/)


 

Comments