AKTIVIS EKSTREMIS HINDUTVA MENGHINA NABI MUHAMMAD SAW & AL - QURAN : MENGANGGAP DIRI "SESUCI" ZI0NI5

 

Aktivis ekstremis Hindutva, Yati Narsinghanand Saraswati sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila memuatnaik sebuah video berunsur penghinaan terhadap Nabi Muhammad SAW dan al - Quran yang dianggapnya sebagai "the evil book". Dalam kenyataannya, beliau meminta kebenaran Isr43l untuk menetap di wilayah haram tersebut dan bertindak mengecam Islam sebagai bukti persamaannya dengan rejim zi0ni5 tersebut. 

Untuk rekod, Yati Narsinghanand Saraswati pernah mencetuskan kontroversi apabila meminta supaya golongan Hindutva menawan Makkah, serta menegaskan jika tidak dikuasai Kaabah, tiada kuasa di muka bumi boleh mengalahkan Islam. Malah, beliau menambah kenyataan bahawa penganut Hindutva dan zi0ni5 itu “suci” dan mempunyai tujuan yang sama iaitu mahu semua umat Islam dan al – Quran disingkirkan dari muka bumi ini. Kelihatan serius namun ada kelucuannya. Mengapa? Kerana sedang beredar di semua platform media sosial mengenai kenyataan seorang pendeta (rabi) yahudi mengenai agama mereka yang tidak mengiktiraf Islam, Kristian, Budhha termasuklah Hindu sebagai agama sebaliknya menyatakan bahawa penganut agama – agama ini tidak layak untuk hidup di dunia dan wajib dibunuh. 

Bukan itu sahaja, keangkuhan dan kegilaan rejim zi0ni5 ini turut dilihat apabila mereka memusnahkan sebuah gereja di P4l3stin. Jadi, di mana letaknya pengiktirafan dan kesamaan di antara zi0ni5 dan juga Hindutva serta agama – agama lain selain Islam apabila kenyataan sebegitu dikeluarkan? Sudah jelas dan nyata Yati Narsinghanand Saraswati ini ibarat ‘hidung tak mancung, pipi tersorong – sorong’. 

Bangsa zi0ni5 adalah bangsa gila! Menolong mereka ibarat melepaskan anjing yang tersepit, sesudah ditolong, mereka akan mengkhianati. Mereka sanggup buat apa sahaja apabila merasakan keadaan terlalu mendesak, dan akan ‘menggigit’ semula apabila merasa sudah tidak memerlukan. Bukankah sudah dinyatakan bangsa ini adalah bangsa yang paling penakut di dalam dunia? Lihat sahaja bagaimana Nabi Musa A.S yang menyelamatkan kaum yahudi tetapi akhirnya dikhianati kerana rasa takut. Firman Allah SWT:

“(Orang-orang Yahudi dan orang-orang munafik) dengan keadaan bersatu padu sekalipun, tidak berani memerangi kamu melainkan di kampung-kampung yang berbenteng kukuh, atau dari sebalik tembok. (Sebabnya): permusuhan di antara mereka sesama sendiri amatlah keras; engkau menyangka mereka bersatu padu, sedang hati mereka berpecah belah (disebabkan berlainan kepercayaan mereka).” (QS Al – Hashr: 14). 

 Wahai umat Islam, jangan sesekali takut dengan bangsa yang pengecut! Doa adalah senjata yang paling ampuh untuk mengalahkan musuh – musuh Allah SWT. Teruskan jihad kita dan jangan sesekali mengalah.

Sumber: The Merdeka Times


Comments