HATI - HATI DENGAN PROPAGANDA ISR4EL!! AGENDA MEMPERLIHATKAN "SISI BAIK" REJIM ZI0NI5 SEDANG GIAT BERLEGAR DI MEDIA SOSIAL

 

Media sosial pada ketika ini sedang hangat menjadi medan pertarungan propaganda konflik P4l3stin - lsr43l. Semakin banyak info yang disalurkan berkenaan dengan keadaan terkini G4z4 untuk tatapan umum membuatkan para pempengaruh (influencer) ataupun akaun - akaun pro - isr43el semakin tidak duduk diam. 

Maka dari itu, segala usaha kini giat dijalankan oleh mereka dalam mempromosikan "sisi baik" para tentera zi0ni5 kepada rakyat P4l3stin yang kononnya dikatakan bersifat kemanusiaan. Mereka sedaya upaya menunjukkan "sisi baik" yang diada-adakan dengan tujuan untuk membasuh otak kita dengan menukar kepada zi0ni5 jahat, H4m4s baik kepada H4m4s jahat, zi0ni5 baik dan punca dari kekacauan ini kononnya dimulakan oleh h4m4s seperti 'postingan' seorang selebriti tempatan. 

Berhati - hatilah wahai umat Islam, jangan sesekali terpedaya dengan propaganda zi0ni5 kerana mereka ini mempunyai seribu satu helah untuk melalaikan kita dan membuat kita percaya yang seolah - olah mereka ini di pihak yang benar. Allah SWT berfirman: 

"Janganlah sekali-kali kamu terpedaya oleh kebebasan orang-orang kafir bergerak di dalam negeri. Itu hanyalah kesenangan sementara, kemudian tempat tinggal mereka ialah Jahannam; dan Jahannam itu adalah tempat yang seburuk-buruknya." (QS Ali Imran: 196 - 197). 

Sumber: Laman Web almanhaj (https://almanhaj.or.id/13929-haruskah-memberi-sanjungan-kepada-orang-kafir-2.html)


Comments